Ruttnar..

Åh, har så tråkigt just nu. Sitter bara och tittar runt på datorn som vanligt, kanske ska ta en promenad eller nått? Måste iallafall hitta på något innan jag får panik över mig själv.
Idag var vi nere vid stranden i Ventimiglia. Men jag gick mest runt på marknaden hela tiden, hittade en helt okej väska och så köpte jag en plånbok.
Men när jag får min lön efter sommarjobbet så ska jag lägga lite av pengarna på en väska.
Fick lite panik idag när jag var påväg hem från stranden, märkte att jag fått världens tova i hårbottnen, och det var mitt vanliga hår blandat med extensions. Men mammas kompis fixade det med en kamm och massa serum. Men tappade en slinga. Hittils har jag tappat 4 slingor. Så det är ändå inte så mycket. Har tappat 2 stycken slingor nu när jag har varit utomlands, trodde att jag skulle tappa runt 10 om jag ska vara ärlig.
Nu är det bara 2 dagar kvar här i Italien, så ska sola som fan nu!

Alla har fått reda på gymnasievalet nu, men jag har fortfarande inte fått den där koden av Hedda, Seeegt!! Clara kom iallafall in på Bromma! Fyfan vad roligt det ska bli (om jag kommer in på Bromma nu då..) Annars har jag Norra real som andra val, men vill verkligen inte gå där, har siktat in mig på Bromma nu.

Tror fan jag ska ta mig ut på en liten promenad, kan inte sitta och sega här längre..

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0