Emilia-

Hejhej!
Sommarlovet rullar på, och på måndag åker jag ner till Frankrike där Hedda är! Det ska bli sjukt kul. Då ska det solas, badas och festas! Sen åker jag dirket till Italien där mamma och dem är.
Om en havtimme ska jag vara barnvakt åt en familjekompis barn.
Kan skriva upp mina kommande dagar som vanligt.

Torsdag- Barnvakt.
Fredag- Åka till pappa och hämta en resväska sedan börja tvätta och packa lite smått.
Lördag- Åka båt med Philip och hans familj sover över där.
Söndag- Packa det sista, Philip sover hos mig en sista natt på 2 veckor :(
Måndag- Åker till Frankrike, flyget går runt 2 på eftermiddagen.

Så ser mina kommande dagar ut.

Nu ska jag börja dra mig.
Pusshej..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0