Emilia- Lalala...

Har sjuukt tråkigt just nu, så jag tar ut det på bloggen. Väntar på att Philip ska sluta jobbet så att vi kan prata i skypen. Förra året vi snackade i telefon här så blev räkningen nästan på en tusenlapp, och då menar jag att vi kanske snackade i 1 timme sammanlagt.

Haha jag har verkligen ingenting att skriva om, vill bara fördriva tiden med någonting roligare än tv. Kan skriva upp mina dagar, haha fast inget speciellt händer egentligen.

Måndag- check
Tisdag- check
Onsdag- Stranden.
Torsdag- Hämta upp mammas kompis på nice flygplats, sen åka till en jätte stor affär som vi varje år åker till för att små handla lite skit saker.
Fredag- Stranden i Ventimiglia, sen är det den där stora marknaden som är varje vecka, så den ska jag gå och se om jag kan hitta något på. Har inte shoppat någon sak alls här nere.
Lördag- Stranden, Fira min lillasyster Matilda som fyller 7 år, restaurang på kvällen.
Söndag- Stranden, Sen så ska jag äääntligen få packa.
Måndag- Åker hem till Sverige! Philip hämtar mig på flyplatsen och vi drar sedan hem till pappa på Ekerö, var hur länge sen som helst jag var där.

Sitter ute på altanen nu och det är sjukt hur mörkt det är, det är alldeles för varmt för att sitta inne. Men jag blir rejält myggbiten här ute, kanke är dags att flytta in.
Det här blir sista inlägget för ikväll. Så godnatt allesammans.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0