Emilia- Sommarlov!

Hejhej!
Shit vad mycket som har hänt den här veckan. Bal, klassresa, skolavslutning m.m.
Balen var jätte trevlig, synd nog var våran klassresa väldigt tråkig, hände inte så mycket. Sen var det den sista skolavslutingen i Rålis, lite sorligt faktiskt. Men det jag är mest ledsen för är att jag, Hedda, Viktoria och Clara inte kommer gå i samma skola längre. Vi har haft ett toppen år hittils!

Nu är det iallafall dags för ett riktigt härligt sommarlov som jag har sett fram emot ända sen första dagen skolan började förra året.
Senare idag hämtar Philip upp mig så åker vi till Malmköping där pappa och alla är, Det är så att min pappa och hans tjej ska gifta sig imorgon, så det ska bli kul att se på! :)

Här kommer lite bilder på allt möjligt som hänt under veckan.


Firade Amelia igårkväll!


Jag och Max.


Jag och George i Limmon!




Vi som åkte Limmon.


Klassresan.

Nu ska jag gå och packa ihop lite kläder till bröllopet,

Pussohej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0