Emilia-

Hejhej!
Fyfan vad mycket plugg det varit den här veckan, nu är det bara So provet som är på Fredag, men det är roligare att plugga till det än till fysik, fysikprovet gick skit idag!

I måndags var vi på skolbio, Fish tank hette den, den var väl helt okej, men lite för lång, efter det tog vi tjejer en fika. Vi hade rätt så mycket att prata om kan man säga.
Igår hämtade jag mina syskon efter skolan, sen kom Philip på kvällen och sov över här.
Idag var Hedda sjuk, det är så tråkigt när inte Hedda är i skolan. Så efter skolan åkte jag hem, och somnade i 2 timmar. Och sen har jag pluggat.
Imorgon ska jag till Hemkunskapen, sen ska jag hem till Hedda och plugga till So:n hela dagen, jag måste höja mig. Så det blir en skön dag imorgon. Sen ska jag träffa Philip senare på eftermiddagen.
Nu ska jag duscha och sen ska jag ringa Clara som tydligen vill skjuta sig själv :S Jaja bäst att ringa snabbt!

Ha en bra kväll. Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0