Emilia- Ny duschad!

Hejhej, vi har nog aldrig bloggat så lite som vi gör nu. Men jag har verkligen ingen lust att gå  in på datorn varje dag längre.
Helgen var iallafall jätte skön.
I fredags så var jag, Hedda och Viktoria hemma hos Hedda och tittade på film med chips och Cola. Sen kom Philip hem till mig runt halv 2 på natten(?) haha..
På lördagen så åkte jag och Hedda in till stan och shoppade massa kläder. Och sen tog vi en lunch på uteserveringen på cafe Albert, härligt!
Efter det så åkte Hedda hem till sig och skulle vara barnvakt och jag åkte hem till Viktoria, och Clara kom även dit sen. Där åt vi middag. Sen drog vi på en fest i Mörby.
På söndagen så kom Philip hem till mig på förmiddagen och var med mig hela dagen, vi såg på film, och båda vi somnade i ett par timmar. Sen sov han över också.
Så det var min helg det!

Veckans planer:
Måndag- Fikat med tjejerna.
Tisdag- Skola, sen till Ekerö och ta det lugnt.
Onsdag- Skola, Övning till balen i Blå hallen.
Torsdag- Skola, sen påsklov, middag hos några familjekompisar, och sen blir det fest!
Fredag- Ska vi tjejer bo hos Hedda över helgen.
Lördag- Vi ska nog laga ihop någon påsklunch, Yammi! Sen vet jag inte resten av dagen.
Söndag- Tíll Ekerö igen.



Nu ska jag ner och snacka lite med pappa, man träffar ju inte honom så ofta.
Pussohej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0