Emilia- Sköna dagar!

Godmorgon, eller det kanske är försent att säga det, men jag vaknade runt 11 idag, dem andra tjejerna vaknade typ runt 8-9. Dem är galna!
Jag sitter just nu i Viktorias vardagsrum, och det är så sjukt varmt, även fast vi har öppnat fönstret, så jag antar att vi alla ska dra oss ut. Så nu ska jag fixa iordning mig.
Sen runt 3 ska jag dra mig hemmåt för att Philip ska komma hem till mig, vi ska bara ta en lugn kväll. Med tanke på att jag också är sjuk, har världens äckligaste hosta och ont i halsen, Så är det bra om jag bara tar det lugnt.

Jag har också börjat få lite småpanik över en klänning till balen, jag och Clara gick på stan i Tisdags, och det fanns kanske 2 okej klänningar av 15 stycken. Alla är ju vita eftersom att folk tar studenten. Och jag vill inte riktigt ha en vit pga att jag tänkte ha klänningen på 2 bröllop sen. Så i veckan blir det massa letande efter klänning.

Men nu ska jag fixa iordning mig.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0