Sleeptime

Hejhej!
Ligger i min säng just nu, HELT DÖD är jag! Igår hade vi inspark i våran skola, men kvällen vart helt misslyckad.
Det börjar med att jag Clara och jennie gjorde iordning oss hos Clara. Sen skulle vi vidare till råcksta på ett förkrök innan insparken. Men då kom vi väldigt sent så då mötte vi alla vid busshållsplatsen och åkte in till sveavägen där mangobar var.

Det första vi ser när vi kommer dit är att dem tar alkoblås på precis varenda person. Så man kan ju säga att ca 30 st som var under 18 kom in. Iallafall så kom ingen av oss in på första försöket. Så vi gick till donken och tog lite vatten att dricka för att sedan kunna blåsa en stund senare. Så vi ställer oss sedan i kön igen. Hedda,Viktoria och Clara kom in, men inte jag!! Så jag stog där uppe själv i typ en halvtimme.. Sen drog jag hem runt halv 1. Så man kan säga att kvällen sög. Även dem som kom in på baren sa att det var sjukt segt, men det är ju inte så konstigt när det var så få personer som fick komma in.
Iallafall så vaknade jag helt död imorse, drog till gympan, och sen in till Gamla stan för att åka till mammas jobb. Jag har nämligen satt i en p-stav i armen idag.

Var skit nervös innan eftersom att jätte många säger att det gör svin ont. Och jag är också spruträdd. Men det ända som gjorde ont var att ta bedövningssprutan. Sen var det typ skönt att sätta in staven.
Staven är 4 cm lång och 2mm Bred. Så när man har bedövning så trycker dem in den där staven med hjälp av någon grej som gör ett hål i huden. Okej det låter som att det ska göra jätte ont. Men om man har bedöving så känns det inget alls, Kan lova er det!
Jag kan ha den här staven i upp till 3 år. Så nu slipper man ta p-piller varje dag. Men det värsta är att vissa personer kan få blödningar i flera månader, och andra får inget alls på flera månader. Kan ju hoppas på det andra. Och den här staven är ett jätte bra skydd mot graviditet.
Men jag kan återkomma om hur det kommer gå med staven lite senare när min kropp börjat reagera på den.

Iallafall så blev det en hemmakväll ikväll. Imorgon kväll är det planerat att jag ska åka till Ekerö och umgås med familjen på pappas sida. Det får alltså bli en riktig familjehelg.

Nu ska jag sova. Men hoppas alla har en bra kväll!


Den här "lilla" staven sätter man in i armen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0