Emilia- Bilder

hej på er :) Ligger i min säng med Fredriks dator och tittar på bilder från när jag och Hedda var i Italien i sommras, Vi kanske har snackat om det ganska mycket här i bloggen , men vi har ju alltid snackat om att vi ska lägga in bilder så jag  tänkte passa på nu när jag har datorn där alla bilder från Italien ligger .

Sista dagen och absolut den bästa och roligaste stranden


Det var riktigt stora vågor !


Hedda & Emilia


Jag och hedda ska precis hoppa ner i floden . Vi badar alltid där efter en dag på stranden .. ( orkar inte rotera )


Jag på den gula och Hedda på den rosa . Badar i floden .


Hedda och jag åker med floden

Det har nästan tagit 40 minuer för mig att ladda in dom här bilderna , men det kanske kommer fler bilder senare någon gång .. Men jag längtar verkligen tillbaka till Italien och sommaren ! Det är ungefär 5 månader kvar tills värmen kommer komma tillbaka till Sverige, kan inte vänta ! Nej nu tror jag det är dags att börja krypa ner i sängen och fösöka sova. Imorgon ska jag träffa Rebecca :) Vi ska in till stan och checka mellandagsrean , och handla upp julklappspengarna :)
Sov gott ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0