Emilia- Brownie

tjäää :)
Sitter med vikku i sängen och myser . ja jag kan ju börja med att berätta om min dag ..
Vaknade runthalv 11 ,sen var jag hemma tills typ 3 för sen var det brottom att hoppa in i bilen för mamma och Fredrik sa att dom kunde skjutsa mig till vikku . När jag kom hit så sminkadevi oss för att komma iväg till bion . Men fösrt sprang vi och köpte en jätte god pizza på " primo ciao ciao " dom har riktigt goda pizzor . Sen så skulle vi lotta om vilken bio vi skulle se , Viktoria ville se " Yesman " och jag ville se " Vi hade iallafall tur med vädret " haha ni som har sätt 1an förstår att den faktist är riktigt rolig :)
Och som vanligt så vann jag så det blev filmen " Vi hade iallafall tur med vädret " .
Filmen får 2 av 5 husbilar :P Men se 1an den är roligare . Jaja sen åkte vi till fredhäll där vi träffade massor av människor . Skön kväll , kanske inte den roligaste . men det var skönt att ingen var packad ! Och nu sitter jag och viktoria här hemma hos henne och tar det lite easy :) Imorgon ska VIkku spela matck och jag och Clara måste säga hejdå till älskade michaela :( jag kommer stor böla ! Men jag och några tjejer kommer komma ner till Vetlanda och hälsa på inom en månad , det lovar jag <3
Sen efter vi sagt hejdå så kommer vi hitta på något , vi vet bara inte vad (?) .
Ska dra och pissa nu , höhö <3 höööörs !


hahhaha hedda i cannes. Hitta den på vikkus data :)

Kommentarer
Postat av: heddda

haha Emilia jag vet precis vilken bild jag ska lagga upp po dig:P

2008-12-21 @ 13:52:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0