Emilia- Gott nytt år !

Gott nytt år !
Sitter hemma hos några gäster och det är inte så kul .. det är massa små barn sommer springer runt och skriker och typ misshandlar en hamster :S Så om ni har lust så är det bara att ringa mig 0765974934 . Du kanske kan muntra upp mig :)
Hedda kommer hem 2 Januari tror jag men jag kommer hem den 5e , längtar till jag träffar henne ! Idag har jag shoppat mer grejer . jag har shoppat 1 kofta från MQ 400 kr och lösnaglar från åhlens 100 kr . Jag har lite svårt att skriva eftersom att jag har lösnaglarna på , men jag fösöker så gott jag kan ..

Jag försöker komma på om 2008 har varit det bästa året eller det sämsta .
Jag tycker personligen att det har varit full rulle hela året , alltså att det har hänt rätt så mycket. och jag har blivit mycket sämre i skolan den här terminen . så det väl ett mål det här året att bättra mig i skolan
et bästa med det  här året kan jag inte komma på precis nu för det har hänt mycket bra saker det här året . men jag tycker det är roligt att vi har börjat bli fler personer som är med varandra på fritiden :) Det har hänt så mycket kommer inte på allt nu ..
Det har iallafall varit full fart hela året ! Hoppas 2009 blir ett ännu bättre år !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0