Emilia- Julklapp som jag blev förälskad i :)

hej :)
Tittade in lite på kenzas blogg och jag såg att hon hade en tävling om pälsjackor . och så tryckte jag in på sidan, jackan kostar bara 499 kr ! Det är inte riktig päls men den var riktigt snygg tycker jag .
jag och Clara gick faktist och pratade om pälsjackor idag så det passar ju bra :)



Vilken färg är snyggast ? Jackorna är från -->   http://pinkywebshop.se/ 



Vad tycker ni om jackan då ? Jag tycker om den men bara att den kanske är lite för kort skulle vilja att den gick ner till rumpan men den var bara 53 cm i small eller meduim .
Förresten om någon vet en bra sida där man kan hitta snygga pälsjackor till ett bra pris så skulle jag bli jätte glad , det behöver inte vara riktiga :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

grå :)

2008-12-11 @ 11:33:38
Postat av: Anonym

absolut grå:)

2008-12-11 @ 13:22:57
Postat av: rebecca

nej vit, :) (a)

2008-12-15 @ 12:46:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0