Emilia- Julklappar :)

Hola :)
Jag skriver alla julkpappar jag fått nu , kan hända att jag råkar glömma några ..
Mammas sida
- Mobil ( Nu kan jag börja lägga in bilder till bloggen m.m ) 
-500 kr på åhlens 
-200 kr till bio 
-Body lotion 
-Body spray 
-Tröja 
-nyckel grej 
-Hårfärg ( har färgat håret blondare nu :) 
-Hårspray 
- Tandborste :P 
-Stor Toblerone

Pappas sida
- DVD spelare
-400 kr på face
- Body lotion
- Shoppa med Pappa på MQ
- Smink box
- Värme skyddande spray till håret
- Sex and the city ( the movie )
-500 kr på H&M
- Body spray 
- 195 kr till mobilen
-mobil smycke
- Resa till Frankrike och 2 dagar i spanien med familjen i början av sommaren

Jag känner på mig att jag glömt lite saker , skriver om jag kommer på mer :) Tack för alla julklappar :)
 
Åhh jag var så jävla klantig idag . jag hatar att noppa ögonbrynen så jag brukar raka lite försiktigt på kanten av ögonbrynen. Men klantig som jag är så satt jag och tittade på Sex and the City och tittade inte in i spegeln när jag rakade . så när jag tittade in i spegeln igen så hade jag råkat raka av halva ögonbrynet -.- !  Men som tur är växer det ut rätt så snabbt på mig så om typ 4 dagar så kommer det börja se normalt ut igen .

Imorgon ska jag tillbaka till landet , där ,mamma och dom är och vi ska äta kalkon middag , det är tradition i våran familj typ . sen dagen efter på morgonen så åker jag hem till essingen i några dagar , så om någon vill hitta på något så ör det bara att höra av sig till mig , jag finns vid luren hela tiden :)
 Oj långt inlägg, hoppas ni överlevde ..
God fortsättning ...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0