Emilia- smink och tårar

hej på er , Är hemma hos clara just nu och vi sminkar oss lite , för vi ska väl snart gå ut och träffa lite folk, vi funderar på att kanske åka till Odenplan och träffa en av claras kompisar , annars träffar vi väl dom andra :)
Igår sov jag över hos Viktoria . och sen imorse så åkte jag och träfade clara . Vi åkte hem till Michaela , och där hjälpte vi henne att bära in kartonger i flyttbilen. Och sen kom Adam M och Adam G och hjälpte till . Både clara och jag hade gråten i halsen hela tiden. Lite senare fick vi pengar av michaelas mamma och morfar o vi tog en sista pizza tillsammans . Sen var det dags att säga hejdå . Det var verkligen jätte jobbigt att se bilen åka iväg och veta att vi inte skulle träffa henne varje dag som det har varit i ungefär 2 år :(
Men vi har lovat Michaela att komma ner så fort vi har möjlighet.

En till gammal bild på Michaela :) <3

pöss

Kommentarer
Postat av: rebecca

Michaela! jag saknar dig så mycket!!! kom hem älskling

2008-12-22 @ 13:55:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0