Hedda- Flyger till Goa om nogra timmar

Heej nu har jag precis kom hem efter att ha vart po en skitcool takterass bar. Den ar tydligen en av de 10 basta i varlden enligt nogon resejournalist. Den var valdigt cool iallafall.
Annars idag sa har vi varit i ett omrade som heter Juhu beach men det sag ut ungefar som har dar. Vi har kollat i lite affarer , tyvarr har jag inte kopt nogot an menmen  jag for shoppa i Goa istallet. Vi ska ju aka dit om nogra timmar. Eller vi ska aka fran hotellet om nagra timmar for flyget gor typ 5.
Tyvarr kan jag inte lagga in nagra bilder har men det kommer nar jag kmmer hem.
Nu ska jag go och packa lite och sen forsoka sova innan vi oker ivag.
Yeye bye,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0