Hedda- glömde skriva igår

Ye som sagt glömde jag bort det helt men det hände inte så mycket i skolan precis. fast vi såg en grymt bra film som heter Missisippi(stavning?) brinner och jag rekommenderar den verkligen. Den handlar om rasister fast för typ 50 år sedan men den var varkligen bra men jättehemsk också.
Sen fick vi tillbaka våra religionsprov och jag fick MVG+ hihi då blev man glad.
Efter skolan åkte jag hem och bytte om sen åkte jag och träffade Vkku och Emilia på  Sl-center och så åkte vi till en jättemysig restaurang och åt middag. Eftersom vi nästan alltid tyå äter på Mc donalds eller nåt bestämde vi att vi skulle äta på nåt finare ställe. Sen avslutade vi med en Chai från Waynes. Nej nu måste jag gå, jag och E försov oss båda två så vi sket i första lektionen men nu måste jag hinna till engelskan. Men ha en bra dag, pussss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0