Hedda- Love from India

Hahah som ni kommer se kan jag inte anvanda de sista bokstaverna i alfabetet men ni for forsta ando.
Jag kom hit till Bombai igar kvall och idag har vi varit ute pa stan hela dagen. Vi har vart po marknader och sont. Det ar valdigt hemskt att se hur fattigt det ar har. Det bor folk po gatan och nar man oker taxi kan det komma fram barn och knacka po rutan for att de vill ha pengar. 
Yeye tyvarr finns det inte sa mycket man kan gora men det ar jobbigt att se.
Imorgon natt flyger vi vidare till Goa som ar mer som en badort och dar ska vi vara i 10 dagar sen aker vi tillbaks till Bombai.
Jag missade ju skolavslutningen sa jag har inte fatt mina betyg och sa glomde jag att lamna in kuvert sa det kommer inte skicka hem dem heller, men jag far dem val nar skolan borjar. Hur gick det for er?
I torsdags kvall behovde jag saga hejda till Michaela som ska flytta till Vetlanda, det var jobbigt men det ar skont att veta att vi kommer traffas snart igen iallafall.
Ne nu ska jag lasa lite bloggar och se hur ni har det i Sverige men jag skriver imorgon.
Love from H

Kommentarer
Postat av: Charlotte

VI SAKNAR DEJ!

2008-12-21 @ 09:55:53
URL: http://essieochlutta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0