Hedda- Monday again

Tjeeeeee, E har ju redan skrivit om våran dag och ja det var väl vad som  har hänt idag.
Som sagt ska vi färga håret efter jul och sen buy some extensions.  Det var ju nästan ett år sen jag köpte mina men sen har jag fått av E när hon har köpt nya också så hälften kanske är det jag köpte för ett år sen och hälften Es gamla men då förstår ni ju också att dem är ganska slitna så det skulle ju faktiskt sitta bra med nya. Jag har ju inte det i varje dag men jag tycker det är roligt att ha så långt hår ibland.
Just de jag pratade med vår Svenska lärare idag och hon satte MVG på mig, hihi då blev jag glad. Skriver vad jag fick i alla ämnen sen när jag får betygen. Mina betyg är väldigt blandade , jag har både MVGn och svaga Gn så jag får väl se hur det går. Det är ju ändå inte så viktigt nu första terminen i 8an.
Ne nu ska jag gå och se på Tv men ha en bra kväll, pusss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0