Hedda- Sista veckan

Helllu idag har jag vart med Vikku. Vi åkte först och fikade på Espresso house och sen kollade vi runt i lite i affärer.
När affärerna stängde åkte vi hem till henne och lagade middag haha eller Vikku gjorde inte så mycket det var mest jag och Johannna(Vikku syrra) som gjorde men Vikku hade ett stort problem på Facebook att lösa.
Vi gjorde tacos och det blev väldigt lyckat faktiskt men det är ju inte så svårt att göra heller. Men hade jag gjort den själv hade jag väl ändå misslyckats på nåt sätt.
Sen åt vi och såg på OTH och GG. Det var säsongsavslutning på GG:( men dem hade laddat ner nästa avsnitt så vi såg det också.
Sen efter det avsnittet var kl typ kvart i 10 men då kom
Vikku på att vi borde göra nån konstig Harry potter film. Fattade inte riktigt men kul var det , vem vet ni kanske får se filmen nån gång.
Sen åkte jag iallafall hem och nu sitter jag i soffan och Gustav ser på nån dålig film men jag tänkte försöka komma in i den iallafall.
Sov gott, puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0