Hedda- Sitter po ett internetcafe

Helllu, hur ar det i Sverige?
Har ar det jattebra. Idag har vi varit po nogon konstig kryddodling och sen red vi elefant(bilder kommer) och nu ska jag snart go och ta ett dopp i poolen. De andra dagerna har vi gjort allt mojligt. Mest har vi varit po olika strander och solat och badat. En dag var vi i Goas huvudstad(Goa ar en del av indien) och dar shoppade vi lite. Jag kopte en t-shirt fron Wrangler och en Lacoste pike. Nu ska vi bara vara kvar har i Goa i 2 dagar till och sen oker vi tillbaks till Bombai dar vi ska fira nyor.
Tyvarr for ni inga bilder nu utan ni for dem nar jag kommer hem. Ne nu ska jag kolla runt i lite andra bloggar och sen go och bada men ha det so bra, pussss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0