Hedda- ska iväg på fotbollsträning

Heellu nu har jag lite bråttom och det här kommer bli en stressig kväll för mig. Först nu ska jag på träning sen upp till pappa och hämta lite kläder och sen bara plugg,plugg och mera plugg. Jag antar att det kommer hinna bli ganska sent innan jag somnar ikväll.
och just det, jag, vikku och Emilia fick reda på att vi ska sjunga solo tillsammans på luciatåget. Tregubbar ni vet. Vi behövde sjunga den inför hela kören idag och det lät hemskt och jag överdiver inte för det lät verkligen hemskt.
Sen efter skolan försökte Clara övertala honom om att få vara pepparkaksgubbe men han vägrade och sa att det bara skulle vara 3, då blev vi lite sura.
Yeye nu har jag lite bråttom och det är inte säkert att jag hinner skriva nåt mer ikväll, isåfall får ni ha en bra käll, pusss♥




Haha den bjuder jag på, den är tagen på en fotbollsmatch tidigare i höstas:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0