Hedda- sket i den där jävla träningen

Ja jag var ju på väg dit men precis när jag kommer utanför porten får jag ett sms att lotta inte ska träna,ringer henne men såklart svarar hon inte så jag ringer Jossan och då var det typ ingen från vårt lag som skulle träna så om jag hade gått dit hade jag behövt träna med killarna eller 96orna typ så ag sket i hela träningen och gick upp till padre . Då får jag längre tid på mig att plugga också. Och en skönare kväll:)
Jag och Lotta har ju funderat ett tag på att sluta men jag kan verkligen inte bestämma mig för på sommaren är det ganska skönt och roligt faktiskt men just nu är det bajstråkigt.

Yeye nu ska jag packa ner lite kläder och sen ta mig ner till Madre.
Pusssss♥


Kommentarer
Postat av: Charlotte

förlåt men min mobil har dött. vi börjar på friskis & svettis gumman!

2008-12-04 @ 19:08:50
URL: http://essieochlutta.blogg.se/
Postat av: viktoria

uppdatera!!!!

2008-12-05 @ 23:50:19
Postat av: hedda

haha det är lungt, men ja vi börjar på det istället:) då kan vi välja själva när vi vill träna:)

2008-12-06 @ 10:23:35
URL: http://heddaochemilias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0