Hedda- snart är den här skiten slut, för 3 veckor iallafall

Tjeee nu har ag precis ätit indisk hämtmat men jag var inte så hungrig för jag och E gjorde pommes frites hos mig tidigare idag.
Imorse när jag kom till skolan fick jag veta att vi skulle ha kör typ hela morgon  alltså till lunch så jag har bara haft 3 lektioner idag och det var SO, Engelska och Mentorsamatl och alla dem är ju lätta ämnen. Men på mentorsamtalet blev jag övertalad at vara med i nån eleverna mot lärarna fotbollsmatch men jag funderar på att säga att jag inte kan, hehe. Jag har varit med på dem där jävla matcherna varje år. Det är 2 tjejer & 2 killar från varje klass och tjejerna var jag och Elin. Yeye jag får se hur jag gör det är ju lite roligt också faktiskt men inte att typ hela skolan sitter och kollar på.
Ne nu måste jag duscha och sen räkna matte men vi ses, pusss♥


Kommentarer
Postat av: Jossan

JO snälla var med ! Det blir hela kb, det är lotta, jag och Dani från vår klass hihi..

2008-12-03 @ 21:49:28
URL: http://barajossan.blogg.se/
Postat av: hedda

haha jepp jag är med, vikku ska vara med också:)

2008-12-04 @ 17:19:13
URL: http://heddaochemilias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0