Emilia- blir sugen på nya extensions


Okej, förlåt för att jag täckt över, men var missnöjd med bilden .
Jag ville bara visa "mitt hår" eller mina extensions när dom var nya, blir sugen på att köpa nya när man ser bilden ! Men det är så dyrt , mina kostade 550 kr och om man ska ha 8 clips också så kostar det 80 kr = 630 kr , det är inte lite pengar , så det gäller att spara och inte göra som jag gjorde , 1 Augusti när jag fått min månadspeng springa och köpa Extensions och sen vara pank resten av månaden !

Ska snart till landet , eller jag är redan på ekerö men jag ska till mamma och vi ska till landet som också ligger på ekerö. oj nu blev det visst lite rörigt va ? :P
kraaaam <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0