Emilia- money money money !

Jag behöver pengar till allt just nu

1. Mobilen


2.foundation



3.Julklappar


4.Nöjen



Okej , pappa skulle lägga in pengar på min mobil ikväll lovade han . och sen så var jag barnvakt igår så då kan jag köpa min foundation,  min månadspeng får jag på måndag och då får jag 600 kr jag har räknat ut att jag ska lägga högst 300-400 kr på julklappar , vet inte om jag kommer lyckas hålla den gränsen , men min månadspeng ska väl gå till mig :) raight ? Resten av pengarna går till nöjen . Sen om jag hämtar mina syskon så får jag pengar varje gång , så jag överlever nog den här månaden .. yeah !

Ska ringa och påminna pappa om pengarna till mobilen nu ,
See ya <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0