Emilia- Nu är det bestämt :)

Nu är det bestämt , jag ska köpa hårfölängningar imorgon . Det kostar väl runt 500-600 kr ,men jag har checkat så jag har råd med det. plus att jag kanske ska köpa clips för 80 kr . oj det blev visst rätt så mycket pengar :S
Men vissa lägger mycket pengar på kläder, jag lägger mycket pengar på håret istället ;) haha

Idag när jag skulle hämta mina syskon så fastnade mitt ben.. igen ! Jag skulle böja mig ner och ta ett hårband ur väskan och sen när jag ställde mig upp så hade mitt cp ben fastnat ! Jag har fortfarande ont , så jag har tagit en ibumetin och hoppas att det kan bota min smärta ! höhö
Hoppas bara det försvinner tills imorgon annars vet jag inte hur jag ska kunna överleva i alla 1000 trappor som vi måste gå i ända upp till våran korridor ! Yes och imorgon har ju gymnastik så den får jag slippa , Det där fick mig på bättre humör :)
Ska dra nu, puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0