Emilia- Orsa

Som ni kanske har hört så ska jag och Hedda till Orsa med min familj. Men den här gången har Hedda lite svårt att  övertala sina föräldrar att få följa med för att det är en skolvecka . men vi kanske har prao då . aja vi får se .. Men ni som känner Hedda , vet ju att hon alltid har en plan B , hon är en expert på att göra så att hennes föräldrar får dåligt samvete. Men Hedda jag hoppas verkligen att du får följa med till Orsa , du skulle göra min vecka så mycket roligare :)
Hittade en bild på när jag åker snowboard i Orsa . Och bara så ni vet så var det första gången jag åkte så jag ser lite miffad ut .



jag och snygga hjälmen .


Haha , jag vet inte riktigt vad jag gör, men jag tror jag höll på att ramla .

Kommentarer
Postat av: hedda

haha riktigt snyggt Emilia :):P

2008-12-03 @ 20:13:35
URL: http://heddaochemilias.blogg.se/
Postat av: rebecca

haha sötis!

<3

2008-12-08 @ 23:31:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0