Hedda- äntligen fredag

Åååh vad skönt att det är fredag och att jag är frisk. Vi ska dessutom vara lediga på måndag för det är studiedag:) 
Idag var jag i skolan och vi hade kör så det var ganska skönt Sen hade vi svenska som sista lektion men vi hade vikarie så det blev en ganska flummig lektion. Haha jag satt och sjöng på staten och kapitalet och sen körde vi charader. Haha jag skulle göra meningen: hästen hoppade över det höga hindret. Linnea filmade så det kommer en väldigt fin film på det senare.
Efter skolan åkte jag. Emilia, Michis, Micke och Clara in till stan. Vi hamnade såklart på ett cafe där vi satt ett tag men sen behövde Micke och Michis gå så då gick jag, Emilia och Clara till lite olika affärer  och provade kläder.
Jag hittade en jättefin nyårsklänning på vero moda men jag får se om jag köper den. Det är ju en sån där klänning man bara använder en gång.

Nu väntar jag på att mamma ska komma hem och göra middag och lite senare ska jag ut. Inatt ska jag antagligen sova hos Micke med Emilia, Clara och kanske Wille och Michis. Ska bara övertala min Madre först men det funkar nog, det brukar ju göra det:)
 Oj nu blev det ett långt inlägg hoppas att ni orkade läsa det:P
Men ha en jättebra kväll, pussss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0