Hedda- borde verkligen plugga

Men vafan det finns ju jättemånga borden i världen, det är ju saker som man borde göra hela tiden. Så jag väntar ett tag med plugget. Och så gör jag det jag vill göra istället.
Idag har det varit den första dagen i skolan efter höstlovet och det var faktiskt inte så jättehemskt. Men imorgon börjar helvet, med prov och redovisningar och skit.
Men en sak som jag faktiskt måste göra är att ringa sl och kolla om dem har fått in ett busskort. Det vore ju faktiskt jävligt skönt om dem hade hittat det. Men det är nog ingen stor chans med tanke på att jag tappade det på Mc donalds. yeye men pappa vill iallafall att jag ringer och kollar innan han köper ett nytt.
Men nu ska jag kolla runt på lite andra grejer och sen ska jag tyvärr plugga men hoppas ni andra får en skön kväll för det kommer inte jag att få.
pussss♥


Kommentarer
Postat av: Linnea

va? vad har vi för redovisningar? :S

2008-11-03 @ 17:46:34
URL: http://promised.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0