Hedda-det hemska ordet: SÖNDAGSÅNGEST

Nu ska jag gå upp till padre och äta middag. Har pluggat  ett tag nu men har lite kvar. Och idag av nån anledning har jag mer söndagsångest än vanligt, jag orkar verkligen inte med skolan. Men man får se på det positiva , det är bara 3 veckor kvar alltså bara 15 skoldagar.  Och jag vet inte om jag har sagt det men jag ska fira jul om en vecka:)  Eftersom vi åker till Indien så är vi inte hemma på julafton så vi firar nu på lördag istället.
Men nu har der ju varit bombattentat i Bombai i Indien. Och vi skulle vara  där i några dagar också men jag vet inte hur det blir med det nu. Yeye men jag hoppas iallafall att vi åker till bombai annars blir det bara sol och bad , det skulle vara kul med lite storstad också.
Nu ska jag gå , pussss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0