Hedda- hatar rubriker, har absolut ingen fantasi

Tjeee, jag sitter här och kollar på "The holiday" samtidigt som jag letar efter den perfekta nyårsklänningen men det verkar nästan omöjligt att hitta.
Yeye idag har jag vart i skolan som vanligt efter skolan hade vi några st från klassen  snöbollskrig  och ja det var ju jävligt roligt men fy faan vad jag frös. Jag var nog den som blev mulad mest av alla. Haha men det beror väl på att jag är sämst på att sikta också så jag träffade ju aldrig nån. Sen åkte jag och träffade Gustav och Pappa för vi skulle vaccinera oss mot hepatit B.
Nu tänkte jag ta en dusch men lägger in bilder på lite fina klänningar sen men ha det bra, pusss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0