Hedda-jobbig dag

Heelllu förlåt att vi skriver så sällan men vi har bestämt att vi bara ska skriva när vi har lust för annars kommer vi tröttna på den här bloggen helt.
Idag hade vi bara 2 lektioner, hemkunskap och Engelska. Och sen skulle vi till kyrkan och prata om döden och självmord och sånt. Jag tyckte det var jävligt jobbigt och lyssna på allt pga lite personliga grejer. Så i pausen gick jag och Emilia ut och pratade och sen kändes det inget bra att gå tillbaks för jag skulle bara mått sämre då så vi stack  till cafe fix och satt där och pratade och fikade.

Och Emilia jag vill verkligen tacka dig, du är helt underbar. Du ska bara veta hur mycket det betyder att du orkar sitta lyssna på sig så där länge. Och hur mycket det betyder när du lovar att aldrig försvinna.Hur mycket det betyder när du säger att jag kan ringa dig när som helst om jag vill ha nån som lyssnar. Så det jag vill säga är Tack och att  jag älskar dig.

Puss på er andra också nu ska jag se om det är nåt bra på TV.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0