Hedda- kom hem för ett tag sen

Heellusan, idag har jag och Linnea varit på Söder och kollat lite affärer och Fikat(som vanligt) vi hittade en jättefin tröja på H&M som vi båda ska köpa imorgon. Haha  jag vet lite töntigt att vi köper samma  tröja men båda tyckte den var så himla fin så va faan. Sen åkte vi hem till Nea och hon hjälpte mig med våran header, vad tycks? haha lite udda bild I know men vi hade ingen annan.
Sen åkte jag tillbaks till Söder för jag skulle äta middag på ett ställe som heter Ljunggrens som ligger där med pappa och några familjekompisar.

Efter middagen träffade jag Nea, Rebecca och Lisa och sen träffade vi massa med annat folk.
Det var en ganska rolig kväll faktiskt och en bra avslutning på ett härligt höstlov. Men nu kommer söndagsångesten smygande fast det inte ens är söndag än.
Yeye nu ska jag läsa lite andra blogga men sov gott nu, pusss♥

Kommentarer
Postat av: etinnag

hej gumman kan du ringa mig så kan vi kanske göra någonitng och så måste jag prata med dig!!!!!!!!!!!!!!!!=) =(

2008-11-05 @ 13:58:13
URL: http://etinnag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0