Hedda-ännu en skoldag över

Heellllu, ännu en skoldag är över och ikväll tänkte jag faktiskt inte plugga nåt.
Jag har lovat mamma att laga middag för hon ville träna så jag ska väl göra det om ett tag. Men just nu är jaf hemma hos pappa för jag hade inga nycklar till mamma och så behövde jag hämta lite kläder. Vi hade fysik prov i skolan som gick skit men G får jag nog iallafall. Sen så fick vi tillbaka vårat SO prov riksdag och regering och jag fick MVG :).
Jag blev jätteglad men det känns inte så stort som det gjorde förut. Proven känns inte lika viktiga, jag vet inte varför för egentligen är det ju tvärtom. Proven blir ju bara viktigare och viktigare. Menmen skitsamma efter skolan åkte jag med Emilia till Liljeholmen för hon skulle hem till sin pappa. Hehe nej jag har inget liv I know men det är skönt att bara åka buss och sitta och prata.
Yeye nu ska jag gå ner till mamma för jag har fått Gustavs nycklar.

pussss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0