hedda-sitter här och dricker chai

Hejsan, idag har jag varit på stan med Madre.
Det blev nytt smink och knästrumpor. Provade mycket annat men inget var perfekt, tyvärr.
Sminket köpte jag hos Mac och det var jättebra och dem hjälper en jättebra att hitta rätt färg också. Jag tycker ofta att det blir fel färg på Foundation även om jag ber om hjälp men den här kändes faktiskt perfekt.
Det blev ett puder också.

Nu sitter jag här och dricker Chai te, vi köpte sånt där chai pulver på espresso house och det är faktiskt ganska gott. Jag och Vikku skulle ju ha solat solarium idag men ingen av oss orkade så vi ska ta det imorgon stället.


Här är sminket jag köpte:) Foundation kostar 270 och puder 250 men när hon smnkade mig verkade dem jättebra så jag rekommenderar dem verkligen.

Yeye nu ska jag gå och tvätta bort sminket, men sov gott♥

Kommentarer
Postat av: Jossan

var du inte tvungen att köpa en pump till foundationen?

2008-11-17 @ 08:45:30
URL: http://barajossan.blogg.se/
Postat av: hedda

jepp, den kostade 55:) men det är nog smart och köpa den

2008-11-17 @ 18:42:07
URL: http://heddaochemilias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0