Hedda- snart FREDAG

Hejsan svejsan, snart är ännu en vecka slut, äntligen.
Idag hade  vie n ganska skön dag. Vi började med HK där vi gjorde lussebullar sen har dagen fortsatt som vanligt. Vi fick tillbaka våra matteprov och jag fick VG:) Okej det var VG- men jag tycker att man kan glömma det där minuset, det är inte så viktigt. Efter skolan åkte jag, Emilia, louise och Lutta hem till Lutta där vi åt och ye gjorde inte så mycket.
Sen åkte alla hem och nu tänkte jag se på "Lipstick jungle" som jag har sett fram emot hela kvällen men just ikväll har gud något emot mig så nej det var inget och det blir en tråkig fortsattt kväll. Jag tänkte kolla lite skor på Topshop.se det blir man alltid lite gladare av. Och sen ska jag duscha.
Yeye men ha en bra kväll, see ya.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0