Emilia-

Är hemma hos pappa nu , igentligen så skulle jag vara hemma hos pappa hela den här helgen.
Jag ljög ju för mina föräldrar och sa att jag och några kompisar skulle titta på film i fredags , både pappa och mamma trodde självklart på mig och jag har precis pratat med pappa och han är mest besviken på mig och han var beredd på att den här dagen skulle komma men inte så tidigt . jag får inget utegångsförbud, men tidigare kvällar :(

Här är bilder från förra söndagen som tillbringades med Tinna och Hedda


jag , haha

så söta man kan vara <3


Jag längtar efter alla, jag har inte träffat några kompisar sen i fredags, Väääldigt länge enligt mig :(
puss på er <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0