Emilia- barnvakt :(

shue alla :)
igår så var jag barnvakt hela kvällen och idag hela morgonen . Igår fick jag värsta paniken, jag ville verkligen gå ut jag hade sprall i benen. Och så ringde jag alla som var ute och man hörde hur kul dom hade det medans jag sitter och tittar på singing bee och extraextra , verkligen jätte kul . NOT !
Aja men alla har lovat mig att dra ut ikväll också så det ser jag fram emot ;)
igår efter musiken så ville våran mentor snacka med några som hade IG i matte, jag är en av av dom. vi ska ha elevensval i en vecka före höstlovet och dom sa att vi typ var tvugna att ta matte i en hel jävla vecka ! Jag längtar verkligen . tänk att sitta och plugga matte i 6-7 timmar per dag .Vad tycker ni om det ?

ful & äcklig mattebok !

ska ringa viktoria vi skulle hitta på något hon och jag idag :)
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0