Emilia- Hedda sover :(

tjenixen alla sötnosar ! som ni kanske ser så är klockan halv 4 och jag är knappt trött .
Hedda sover och jag sitter med en laptop i knäet och " Djävulen bär prada" är i full gång på TV .
egentligen så skulle jag varit hemma hos pappa nu som bor på ekerö men jag sov hos hedda idag :) så imorgon så åker jag antingen med mamma ut till ekerö eftersom att dom har lanställe där , ja jag vet det är puckat men om man åker till landet så ser det ut som landet ,om man åker till pappa så ser det ut som en vanlig villa. slutdiskuterat om det .
så idag måste jag gå upp tidigt , noooooo !
Hedda snarkar nästan , haha nej jag skojjade men det låter som att det är en liten mus eller råtta som snarkar . Det kanske nästan är värre .
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0