Emilia- hemsk måndag

shue alla , har ni haft en bra måndag ?
Min har varit sådär, halva skolan och många lärare vet vad som hände i fredags, en del är sura på mig och linnea för en sak som vi kanske skulle skippat att berätta för våra föräldrar . men jag vill bara säga en sak tänk om alla era föräldrar skulle veta att ni har ljugit en vecka senare då kanske allt hade blivit  värre, det kanske är bäst att ta skiten direkt och sen efter ett tag så skulle det bli bättre och så kan man gå vidare ? Men jag säger verkligen inte att alla tyckte det var dåligt , en del tycker det var bra gjort så jag anklagar verkligen inte alla ..
Har precis snackat i telen med joccie från gamla innebandy laget :) Vi kanske ska träffas någon dag i helgen och bara snacka om allt som har hänt på senaste tiden .

Idag efter skolan så var jag med viktoria och hedda , hedda skulle absolut se på "gossip girl"som hon missade igår. Men först tvingade jag med mig hedda o viktoria och köpa cola och glass . Så vi hade en mysig eftermiddag med glass cola och en varm filt !
Inga bilder idag heller , kameran ska laddas och köras för full rulle imorgon , lovar faktist den här gången , tredje gången gillt som man brukar säga ! ♥
puss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0