Emilia-Historien om när hedda ramlade ner för trappan

shue alla ! hur mår ni ?
Som hedda skrev så ramlade hon i trappan i skolan såhär började det

Erik ( i våran klass ) - Emilia, Hedda ramlade i trappan .
Emilia- va ? (lyssnar på ipod )
Erik - Hedda ramlade i trappan och hon ligger där nere .
Emilia. hahah va, ligger hon där nere ?
Erik- ja titta själv
Emilia- haha Hedda vad gör du ?
Hedda- jag ramlade :(
Emilia- haha
Hedda-sluta emilia :P
Emilia-garvar ännu mer !
Hedda- min ipod ligger en trappa ner !
Emilia- Hämtar ipoden och garvar ännu mer !

Ingen kanske fattar , och bara så alla vet så ramlade hon inte i hela trappan men hon gjorde illa foten.
Jag vet att hedda skulle ha skrattat lika mycket åt mig om jag ramlade i trappan ! För sånna är vi :)

ska lägga in lite bilder från dagen snart <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0