Emilia-huliganism

Sitter med amelia och äter nektariner och ost , snygg blandning eller vad ? ;)
amelia och jag diskuterade om huligasm som i mina öron låter som en sorts prästost . Huliganism låter ju som någon konst (?) men icke sa nicke, det var det inte .
Amelia vills skriva nu så here she is !

HOWDY ALLA GLADA  SKORPOR!
Framtid planer för veckan: lära emilia att huliganism är ett ord. Ska bli en sån där fika människa för en helg, yaammie. Och bara för att förklara vad en fika människa är, det är människor som lägger ut sina barnbidrag på fika och sitter i timmar med en filt och en cigg i handen vanligtvis (inte alla såklart.)  Men såklart alla har vi lite av en fika-person i oss,
Jag fick äran att vara veckans gästbloggare, vad tycks?
back to fågel,  pussili puss bomullstuss


FAAAAAAAAN imorgon har vi mattefucking prov ! någon som är bra kan ju ge mig lite tips ?
skriver mer ikväll , och då kommer det masvis med smarriga bilder från dagen , Lovar<3


Kommentarer
Postat av: jessica8c

ja har gjort matte provet om vi har samma så ere bara å fråga lite vad det handlade om:P

2008-10-02 @ 17:13:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0