Emilia- ingen kamera :(

Min kamera är helt trasig nu och heddas har försvunnit :( hjääälp hur ska vi få bilder till bloggen ? det är ju jätte tråkigt att läsa en blogg utan några bilder . aja vi får se hur vi löser det. ska snart träffa hedda på torget , jag tror vi ska hem till hedda och se sex and the city the movie, hon har precis köpt den . Och jag är jätte sugen på ostbollar, I ♥ ostabollar ! sen ska vi träffa lisa och linnea och så får vi se vad vi hittar på . åhh jag blir så sur, jag måste köpa en foundation jag ser ju ut som en muffins i ansiktet eftersom att jag har blivit blekare nu , min foundation för brun för mig fast det är den ljusaste.



Bilderna tog jag när jag och älsklingen Hedda kom hem från italien Jag är inte jätte brun , men jag är brunare där än nu :( jag måste jag nog också sola solarium, som hedda skrev förrut. Men jag har ett hemma . så det lär användas ! ♥
puss på er alla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0