Emilia- Info från Italien .

Jag satt och tittade på sommar bilder på heddas dator, åhh jag vill tillbaka . Jag håller definitivt på våren och sommaren. Höst och vinter kan dö ut tycker jag !
back on track, För er som inte vet så var jag och hedda i italien i sommras,vi var där i en vecka, vi flög ner ensama och så kom mina föräldrar och syskon och hämtade oss sen åkte hedda flyg hem själv och jag var tvungen att åka bil hem med min familj, jag tror det är någon sorts tradition vi bilar nästan alltid ner till Italien, hihi .  Men om man har en bärbar dator fullproppad med filmer och 10 kilo godis då klarar man sig och tiden går snabbare. Jag och hedda tog inte alls mycket bilder i italien för det var så mycket grejer med kameror och skit så vi kanske högst tog 20 bilder hittar tyvärr inte bilderna . men jag hittade en bra bild från när hedda var i menton med hennes familj . Vårat "sommarställe" ligger i Italien och staden heter ventimiglia och det ligger jättejätte nära frankrike så på den stranden har vi varit .Alltså Menton.


okej, man ser inte så bra på bilden men där jag har gjort en pil, där låg vi ibland och stekte i solen. åhh det var så härligt vill tillbaka som fan. Kan inte sverige ligga nere vid medelhavet ? Det är nog en dröm jag kan filura på ett tag till för det kommer aldrig att hända , tror jag iallfall !
Nu vet ni lite om var jag spenderar några av mina härliga veckor på sommarlovet .
oj klockan är halv 5 nu , och jag är inte ett dugg trött måste nog börja tänka på nattmösssan nu .
LOVE <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0