Emilia- matte suger

tjenixen ;)
Sitter i datasalen med Rebecca och Amelia , vi har matte i elevensval men vi fick en rast så nu sitter vi här och filurar lite , och jag kom precis på att jag har glömt min kamera idag också , hur fan lyckas jag ?!
Men jag hoppas att hedda kanske har med sig sin kamera .
Imorgon så ska jag , Ebba , Viktoria och Hedda på någon fotografering för MAX , ni vet snabbmatskedjan . vi ska vara med på någon broschyr för sånna som söker jobb på MAX. Hoppas vi ska sitta och äta eller nått på fotograferingen , eller får rabatter , vem vet ? Jag kanske har lite för höga förhopnningar , men det kommer nog bli jätte kul !
  
  Mmm gott ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0