Emilia- NOOO !

hejhej , har inte pluggat än som vanligt .
Jag fick veta för ett tag sen av mamma att jag ska vara barnvakt på fredag till lördag och det har varit bestämt i ungefär 2 månader och jag som helt hade glömt bort det, hade ju redan planerat fredagsplanerna, men det sprack ju nu iallafall för mig "/
Men det positiva är ju att jag får pengar . Jusste jag måste också säga att jag nu har 880 kr på mitt sparkonto till språkresa, om det nu blir av vet inte men det skulle vara riktigt kul .
puss <3


Kommentarer
Postat av: Challan

oh no emilia, inte förstöra våra planer!

2008-10-06 @ 20:21:26
URL: http://essieochlutta.blogg.se/
Postat av: Emilia

Det är inte jag det är mamma "/ <3

2008-10-06 @ 20:48:36
Postat av: hedda

Nooo vi hade ju största planerna asso:)

2008-10-06 @ 21:26:26
URL: http://heddaochemilias.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja men Hedda du kanske kan flörta med din mamma och fråga om ni kan åka tidigare hem på lördan. Då kan vi och många mer parta på lördan istället ;) haha <3

2008-10-07 @ 18:21:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0