Emilia-Nu har jag landat

tjuue
Nu har jag landat på ekerö hemma hos pappa , det tar kortare tid att åka hit än vad alla tror, det tar högst en timme att åka hit från skolan som ligger på kunsholmen .
Min dag har bestått av att göra klart en spindel i ståltråd på bilden, sitta vad datorn och plugga samtidigt som man smyger med playahead, bloggen m.m
Sen har vi tittat på någon serie i Engelskan som heter GOAL . Den här veckan har varit ovanligt lätt , "man ska väl inte klaga antar jag " , Men nu har vi inga prov innan höstlovet så nu kan man pusta ut i 2 veckor . Nästa vecka ska vi ha elevensval vecka och alla som hade IG i matte i våran klass var typ tvugna att ta matte så vad ska man göra ? wish me luck
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0