Emilia- Orkar inte längre

Jag ska börja med att säga att det här vädret suger !
Sen så ska jag säga förlåt för att jag inte har skrivit på ett tag så förlåt hedda och alla andra. När det nu är gjort så kan jag säga att jag faktist inte orkar längre, jag pallar inte skolan och jag pallar inte allt runtomkring . Egentligen så har det inte hänt nått men det jag behöver nu är ett långt höstlov . Det är bara några veckor kvar så jag måste väl stå ut med mitt dåliga jag ett tag till innan jag kan pusta ut och rensa allt och börja om från början .
Den här veckan som kommer så har jag två prov , SO och Musik . Det här är en av anledningarna till varför jag inte pallar längre alla jävla prov ! Vi har nästan 2 prov per vecka .
Nu måste jag sluta sura . snart kommer mer positiva inlägg . lovar !
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0