Emilia- rosa kappa , check

Det är redan torsdag , herregud vad tiden har gått fort den här veckan ..
idag så åkte jag in till stan med några tjejer , bläddra ner så ser ni bilder . Jag hittade en rosa kappa som jag provat förrut, den kändes bättre den här gången, så den kör jag nog på den. Sen ville jag ju också ha rosa uggs och det hittade jag men dom var för ljusrosa , om jags ka ha en kappa som är rosa och uggs så måste jag ha likadan rosa. så jag tror jag köper beiga uggs, det passar till en rosa kappa .
Hedda tog kort på kappan , men hon kanske lägger in den åt mig senare.

Imorgon så ska jag på begravning kl halv 2 i västerås så jag kommer få sluta 12 imorgon också, sen när jag kommer hem till stockholm igen så drar jag på idol med några .
Men det bajsiga är att jag har omprov på matten imorgon ,önska mig lycka till .
puss på er <3


Kommentarer
Postat av: lutta in tha hooood

JAG HAAAAATAR IDOL, UTTRYCKT MIG KLART?????!!!!!!!!!!!

2008-10-23 @ 23:09:06
URL: http://essieochlutta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0