Emilia- school

tjabba tjena hallå . Hur mår alla fredagsbarn ?
Igår hade jag värsta bråket med min föräldrar, jag frågade snällt om dom kunde göra ett undantag med övernattning på fredag ( alltså idag ) . Dom sa nej och då brakade helvetet löst. jag blev piss sur , jag tror att allt som har hänt den här veckan kom ut igår kväll och imorse var piss sur imorse också . Jag trodde jag kunde hålla mig en månad utan att sova över och sena kvällar, men det har gått en vecka och redan nu är jag piss lack på mian föräldrar ? kommer jag överleva ?
snart ska jag fara iväg på begravning . jag känner knappt han som ska begravas , jag har försökt singra mig med att inte behöva följa med . men dom sa att jag skulle följa med , så vad ska jag göra? och jag har aldrig varit på en begravning . Det ända positiva är att jag slipper skola .
Har precis gjort omprovet imorse, jag gjorde det före alla andra så jag får lite längre rast nu . Haha när man sitter i studion så får man hjälp på proven , dom säger typ svaren ..
Min rast börjar ta slut nu . Och vet ni vad ? jag har inte glömt kameran idag så lite bilder kommer nog in på datorn trotts allt !
puss på kinden ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0